Alla inlägg den 17 januari 2009

Av johanna westling - 17 januari 2009 23:08

Just nu så sitter jag o glor på tv:n de e en rolig film på 4:an.. haha jag skrattar XD faan egentligen så har jag värdens tröök men vadfan man kan inte låta bli o skratta:P men men så e de.. aja jag vill ut o ha kul nån helg framöver.. hoppas att de går o ordna.. de börjar bli tråkigt att bara sitta hemma varje helg..
Aja i morgon så lär man upp i skaplig tid o sen göra sig klar för att sedan styra bilvägen mot he-sunda för bror ska kolla på våra kusiners moppe.. :P hihi men sen så ska vi även åka förbi sandviken påvägen hem och hälsa på syrran och dom andra.. ihh.. jag längtar<3<3 de va ju ett tag sen nu..

Nu ska ja typ sitta vid datorn ett tag till sen så ska ja ta fram kläder o platta håret så ja slipper göra de i morgon bitti..

Bilden e från i sommras.. o visst får man en härlig kännsla när man ser den.. de får iaff jag..  

Aja hoppas att ni får en fortsatt bra kväll.. //johanna

Av johanna westling - 17 januari 2009 18:23

Hejsan idag så har jag skapa den här bloggen. vi får se hur länge jag använder den.. men den får duga tills vidare.. :)

Hoppas ni har en bra dag.. hihi kram på er alla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad heter min katt.??
 Tussen
 Snövit
 Alice
 Wiskey

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards